
D1 valt net buiten de prijzen, D2 pakt puntenDat het eerste D-team net een matchpunt tekort kwam om nummer drie, SMB, te bedreigen was jammer. Maar misschien ook wel een beetje onnodig. De start van dit team met Artem, Alvand, Lou en Wendelin was wat stroef, maar er ontstond daarna wel een ware inhaalrace. Net te weinig helaas. Op het laatste moment was het toch gelukt om ook een tweede team op de been te brengen. Het viertal met Fieke, Marie, Marente en Lex ging onversaagd (*) de strijd aan. Natuurlijk lastig in deze arena, maar er werd bijvoorbeeld wel een gelijkspel tegen de nummer 3, SMB uit Nijmegen, gehaald ! * onversaagd = dapper, onverschrokken en zonder vrees De eerst ronde, P1 en P2 spelen tegen elkaar |